Naujienos
- Joniškio TAU piknikas Trakuose
- Trakų TAU – Liepojoje
- Kuriame gerą mokyklą: mokymosi sėkmė kiekvienam vaikui
- Kviečiame į projekto ,,Kompleksinės kritimų ir traumų prevencijos programa‘‘ praktinius fizinio aktyvumo užsiėmimus
- Mokymai ukrainiečiams informatyvūs ir savalaikiai
- Rytų Lietuvos mokytojai - Telšiuose
- Kviečiame į ,,Kompleksinę kritimų ir traumų prevencijos programą‘‘
- Kaip veikti, norint stabdyti priklausomybę elektoninėms cigaretėms?
- Trakų gimnazijoje – respublikinė konferencija
- Ar laukiame atostogų?
- Įsijungėme į projektą ,,Dialogų bendruomenės’’
- Respublikinė konferencija ,,Vaikų socializacija žaidybinėje ugdomojoje veikloje’’
- Sveikatą stiprinančių mokyklų banga per Lietuvą
- Tarptautiniame gamtosauginiame projekte – Trakų VDG
- Radvilų rūmų dailės muziejuje
- Kaip kalbėti su mokiniais ir tėvais apie narkotikus?
- Vieno langelio principas suaugusiųjų švietime
- Viltingų šv. Velykų
- Ar žinote kas yra taškavimas?
- Mokomės, tobulėjame, mokome
- Mokinių bendrųjų kompetencijų ugdymas lietuvių kalbos pamokose
- Kaip išmokyti skaityti spec. poreikių turinčius vaikus?
- Kokybiškas švietimas kiekvienam rajono mokiniui
- Pasirenkime dirbti pagal atnaujintą ugdymo turinį
- Protų mūšis ,,Sidabrinis protas’’
- Mokymai gamtos mokslų mokytojams
- Trijų Karalių šventė – l/d ,,Ežerėlis’’
- Salkininkuose sušvito Kalėdų eglė
- Suaugusiųjų švietimo prieinamumo didinimo link
- Plati šypsena – šviesi galva
- Socialinis pedagogas ikimokyklinėje įstaigoje
- Mokymosi siluetai
- Senjorai savanoriauja ir dalijasi patirtimi su jaunimu
- ,,Lietuvos karaimų istorijos puslapius pavarčius‘‘
- Pažinkime savo rajoną
- Ar svarbu mokytojui jo įvaizdis?
- Strateginiam planavimui – didesnį dėmesį
- Vilniaus ikimokyklinių įstaigų projektas ,,Muzikinis spektras’’
- Tobulėja ir fiziškai, ir dvasiškai
- Kviečiame į Trakų TAU gretas
- ,,Lietuvos karaimų istorijos puslapius pavarčius‘‘
- Kuriame gerą mokyklą: įtraukiojo ugdymo link
- Trakų r. gyvenančių ukrainiečių vaikai mokosi lietuvių kalbos
- Profesiniam ir tęstiniam suaugusiųjų mokymuisi – reikia didesnio dėmesio
- Nuostabi popietė su A. Makejevu
- Projektinio darbo patirtimi dalinomės su Ukrainos universitetu
- Lankėmės jaukiame Saulės mieste – Šiauliuose
- Pasirenkime VP (Viešųjų pirkimų) testui
- Kad auklytės kurtų sveiką ir saugią aplinką ugdytiniams
- Pedagogų kvalifikacijos tobulinimo institucijų kaitos veiksniai ir kryptys
- Vyresniojo amžiaus žmonių mokymosi galimybės
- Rinkimės laimingą gyvenimą
- Kūrybinėse dirbtuvėse
- Tūkstantmečio mokyklos – kur link?
- Pasidalinta Mąstymo mokykos kūrimo gerąja patirtimi
- Medininkai, Jašiūnai, Šalčininkai....
- IV-asis muzikos ir teatro festivalis ,,Pasakų šalis-2022‘‘
- Mokosi matematikai
- Mokymai ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo pedagogams
- Šiuolaikinė pamoka, kokia ji?
- ,,Nuo uždavinio iki rezultato pamatavimo‘‘
- Keliavome po Alytaus kraštą
- Fizinis aktyvumas 55+
- Mentorystė švietimo įstaigose
- Grupinės konsultacijos - efektyvaus bendravimo principai
- Neužbaigta konferencija su Ukraina
- Ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo turinio atnaujinimas
- Pranešimas švietimo centrų vadovams
- Kviečia Šv. Jokūbo kelias ,,Camino Lituano’’
- Andragogus pasiekė stalo knyga
- Geografai tyrinėjo Žemę su Rytu Šalna
- Vaikų ugdymas priešmokykliniame amžiuje
Respublikinė konferencija ,,Vaikų socializacija žaidybinėje ugdomojoje veikloje’’
Publikuota: 2023-05-29 Autorius: Trakų l/d ,,Ežerėlis’’ socialinė pedagogė metodininkė Rasa Pavilionienė
Socialinio pedagogo, dirbančio ikimokyklinėje įstaigoje veiklos turinys yra specifinis ir skiriasi nuo socialinio pedagogo dirbančio mokykloje veiklos turinio. Ugdytiniai dar negeba suformuluoti problemą ar ją įvardinti, todėl veikla susideda iš stebėjimo, žaidybinių ugdomųjų veiklų ir darbo su visa bendruomene. Visi profesiniai mokymai/seminarai/paskaitos yra orientuoti į specialistus, dirbančius su paaugliais. Trūksta specializuotų ir tikslinių mokymų ir profesionalios gerosios darbo patirties sklaidos, skirtos šių grupių (ikimokyklinis, priešmokyklinis ir pradinis amžius) socialiniams pedagogams. Taip gimė idėja suorganizuoti praktikų konferencija.
Konferencijos tikslas - socialinių pedagogų, dirbančių ikimokyklinio ugdymo ir pradinėse mokyklose, gerosios patirties sklaida - žaidybinių ugdomųjų veiklų ypatumai, turinys ir funkcijos, kurios padeda gerinant vaikų socializaciją, ugdant socialinius gebėjimus ir organizuojant prevencinį darbą su vaikais, tėvais ir mokykloje dirbančiais pedagogais.
Ikimokyklinio amžiaus vaikų socialinė ir emocinė raida atspindi socializaciją – procesą, kurio metu vaikai susipažįsta su vertybėmis ir visuomenei priimtinu elgesiu. Ji apima vaiko tapsmą kompetentinga ir savimi pasitikinčia asmenybe.
Pagrindinis socialinio pedagogo profesinės veiklos tikslas – vaiko gerbūvio siekis, ankstyvoji prevencija, socialinių įgūdžių ugdymas, socialinės pedagoginės pagalbos suteikimas, sudarant prielaidas sėkmingai augančio žmogaus socializacijai ir pilietinei brandai - sėkminga vaiko socializacija. Ikimokyklinio ugdymo mokykla – pirmoji pagal svarbą ugdymo institucija po šeimos, daranti įtaką socialinei ir emocinei vaiko raidai, kur tėvų auklėjamąsias pareigas pratęsia kvalifikuoti pedagogai, pagalbos specialistai (auklėtojai, socialiniai pedagogai, psichologai, logopedai, specialieji pedagogai).
Vaikai ikimokyklinio, priešmokyklinio ugdymo mokyklose praleidžia nemažą savo laiko dalį, ugdymo/mokymo įstaigos tampa vis labiau reikšmingos tokio amžiaus vaikams, todėl ypatingą dėmesį reikia skirti ikimokyklinukams ir jų problemoms. Įsitikinimai ir nuostatos formuoja vertybes. Formavimasis vyksta tiek nesąmoningai, tiek naudojant išorinį elementą – įsikišimą, kurio principas yra tikslingai keisti ir formuoti vaikų vertybes norima linkme. Tai patyrimo išugdytos asmens savybės ir požiūris į tai, kas kaip turi vykti. Laikui bėgant sąmoningai pripažintos vertybės tampa pasąmoningomis ir automatiškomis. Ikimokyklinio amžiaus vaikų socialinė ir emocinė raida atspindi socializaciją – procesą, kurio metu vaikai susipažįsta su vertybėmis ir visuomenei priimtinu elgesiu. Ji apima vaiko tapsmą kompetentinga ir savimi pasitikinčia asmenybe. Socialinė ir emocinė kompetencija būtina vaikų gerovei.
2023 m. gegužės 12 d. Trakuose vyko Respublikinė socialinių pedagogų, dirbančių ikimokyklinio ugdymo ir pradinėse mokyklose, konferencija. Konferencijos iniciatorius ir organizatorius Trakų lopšelis – darželis „Ežerėlis“. Konferencija organizuojama įgyvendinus respublikinį projektą „Bendraukime-draugaukime“.
Renginyje pranešimus pristatė:
• Garbės svečias Lietuvos socialinių pedagogų asociacijos vadovė, Vytauto Didžiojo universiteto Švietimo akademijos lektorė Dr. Auksė Petruškevičiūtė, tema „Socialinės pedagoginės pagalbos aprėptys ikimokyklinio ugdymo įstaigose“.
• Socialinė pedagogė metodininkė Rasa Pavilionienė Rasa Pavilionienė, Trakų lopšelis – darželis „Ežerėlis“, tema „Socialinio pedagogo vaidmuo patirtiniame vaikų ugdyme“.
• Vyresnioji socialinė pedagogė Jolanta Vaičiūnienė, Trakų r. Aukštadvario mokykla-darželis "Gandriukas“, tema "Socialinių pedagogų gerosios patirties skaidos nauda".
• Psichologė (IV kategorija) Rita Ritaitė Rita Šakevičienė, Vilniaus lopšelis-darželis ,,Žibutė“, tema „Bendradarbiavimas ir bendrystė ugdomosiose veiklose“.
• Socialinė pedagogė metodininkė Liudmila Narkevič, Trakų r. Paluknio Longino Komolovskio gimnazija, tema "Kaip žaidimai padeda tobulinti vaikų sakytinę kalbą?".
• Socialinė pedagogė Zita Asbergaitė, Pasvalio lopšelis-darželis "Žilvitis", tema "Profesinis ugdymas darželyje - linksma, paprasta ir informatyvu".
• Socialinė pedagogė Vilma Pilkienė, pradinių klasių mokytoja Aušra Kuliešienė, Kėdainių rajono Surviliškio Vinco Svirskio pagrindinė mokykla, tema "Kaip žaidimai padeda socializuotis vaikams".
• Socialinė pedagogė Jovita Mančienė, Šiaulių lopšelis- darželis "Coliukė", tema "Ankstyvojo amžiaus vaikų socialinių įgūdžių ugdymas per liaudies kūrybą".
• Socialinė pedagogė metodininkė Jolita Skeirienė, Jonavos vaikų lopšeliai - darželiai "Saulutė", "Dobilas", tema "Socialinių emocinių įgūdžių ugdymas integruojant Kimochi programą“.
• Socialinė pedagogė metodininkė Renata Pilipauskienė, Šiaulių lopšelis-darželis "Bitė", tema "Socialinių istorijų galimybės ikimokyklinio ugdymo įstaigoje. Socialinio pedagogo ir ikimokyklinio ugdymo mokytojo patirtys".
• Socialinė pedagogė Inga Žalnerauskienė, Kauno lopšelis-darželis "Klevelis", tema "Socialinio darbo su grupe metodo taikymas dirbant su ikimokyklinio ir priešmokyklinio amžiaus vaikais".
• Vyresnioji socialinė pedagogė Ieva Vilimaitė-Grigaliūnienė, Šiaulių lopšelis-darželis "Berželis", tema "Socialines-emocines kompetencijas ugdantys knygų personažai".
• Vyresnioji socialinė pedagogė Ieva Vilimaitė-Grigaliūnienė, Šiaulių lopšelis-darželis "Berželis" ir socialinė pedagogė metodininkė Renata Pilipauskienė, Šiaulių l/d "Bitė", tema "Socialinis pedagogas- relaksacinių popiečių vinis".
Ačiū konferencijos rėmėjams – Trakų rajono savivaldybei, VšĮ Trakų švietimo centrui, Trakų suaugusiųjų mokymo centrui ir Trakų istorijos muziejui. Taip pat dėkojame konferencijos svečiams: Nijolei Lisevičienei ir Alinai Jakonis už palaikymą.



Akimirkos iš mūsų gyvenimo












Kalendorius
SPALIS | Pr | A | T | K | Pn | Š | S |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | ||||||
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 |
Darbo laikas
Pirmadienis | 8:00 - 17:00 |
Antradienis | 8:00 - 17:00 |
Trečiadienis | 8:00 - 17:00 |
Ketvirtadienis | 8:00 - 17:00 |
Penktadienis | 8:00 - 15:45 |
Šeštadienis | - |
Sekmadienis | - |
Pietų pertrauka | 12:00 - 12:45 |