Naujienos
- Apdovanoti rašinių ,,Ką man reiškia Lietuvių kalba? nugalėtojai
- Senjorai džiaugiasi ,,Kompleksine kritimų ir traumų prevencijos programa‘‘
- Mokymosi savaitės užbaigimas Kauno Karaliaus Mindaugo profesinio mokymo centre
- Susitikimas su Vytautu Dumbliausku
- ,,Mes kartu: gyvename, mokomės, švenčiame’’
- Džiaugiamės bendryste su Trakų istorijos muziejumi
- Vertinimas dirbant pagal UTA programas
- Ukrainiečiai integruojasi mokydamiesi kalbos, susipažindami su kultūra
- Įstaigos ir Trakų TAU 10-metį sutinkant
- Tobulinosi Vilniaus ikimokyklinių įstaigų meninio ugdymo pedagogai
- Sveikata - svarbiausia...
- Joniškio TAU piknikas Trakuose
- Trakų TAU – Liepojoje
- Kuriame gerą mokyklą: mokymosi sėkmė kiekvienam vaikui
- Kviečiame į projekto ,,Kompleksinės kritimų ir traumų prevencijos programa‘‘ praktinius fizinio aktyvumo užsiėmimus
- Mokymai ukrainiečiams informatyvūs ir savalaikiai
- Rytų Lietuvos mokytojai - Telšiuose
- Kviečiame į ,,Kompleksinę kritimų ir traumų prevencijos programą‘‘
- Kaip veikti, norint stabdyti priklausomybę elektoninėms cigaretėms?
- Trakų gimnazijoje – respublikinė konferencija
- Ar laukiame atostogų?
- Įsijungėme į projektą ,,Dialogų bendruomenės’’
- Respublikinė konferencija ,,Vaikų socializacija žaidybinėje ugdomojoje veikloje’’
- Sveikatą stiprinančių mokyklų banga per Lietuvą
- Tarptautiniame gamtosauginiame projekte – Trakų VDG
- Radvilų rūmų dailės muziejuje
- Kaip kalbėti su mokiniais ir tėvais apie narkotikus?
- Vieno langelio principas suaugusiųjų švietime
- Viltingų šv. Velykų
- Ar žinote kas yra taškavimas?
- Mokomės, tobulėjame, mokome
- Mokinių bendrųjų kompetencijų ugdymas lietuvių kalbos pamokose
- Kaip išmokyti skaityti spec. poreikių turinčius vaikus?
- Kokybiškas švietimas kiekvienam rajono mokiniui
- Pasirenkime dirbti pagal atnaujintą ugdymo turinį
- Protų mūšis ,,Sidabrinis protas’’
- Mokymai gamtos mokslų mokytojams
- Trijų Karalių šventė – l/d ,,Ežerėlis’’
- Salkininkuose sušvito Kalėdų eglė
- Suaugusiųjų švietimo prieinamumo didinimo link
- Plati šypsena – šviesi galva
- Socialinis pedagogas ikimokyklinėje įstaigoje
- Mokymosi siluetai
- Senjorai savanoriauja ir dalijasi patirtimi su jaunimu
- ,,Lietuvos karaimų istorijos puslapius pavarčius‘‘
- Pažinkime savo rajoną
- Ar svarbu mokytojui jo įvaizdis?
- Strateginiam planavimui – didesnį dėmesį
- Vilniaus ikimokyklinių įstaigų projektas ,,Muzikinis spektras’’
- Tobulėja ir fiziškai, ir dvasiškai
- Kviečiame į Trakų TAU gretas
- ,,Lietuvos karaimų istorijos puslapius pavarčius‘‘
- Kuriame gerą mokyklą: įtraukiojo ugdymo link
- Trakų r. gyvenančių ukrainiečių vaikai mokosi lietuvių kalbos
Naujai išleistos metodinės rekomendacijos ir ugdomųjų veiklų pavyzdžiai lytiškumo ugdymo tema
Išleistos knygos
Išleistos ekonominiam, finansiniam ir socialiniam vaikų ir moksleivių ugdymui parengtos programos (viso 5 knygos):
Ikimokyklinis ugdymas
- Įtraukiojo ugdymo pritaikymo galimybės darželio grupėje. Misija įmanoma
- Žaidimo vaidmuo ikimokykliniame ugdyme
- Ugdomosios veiklos ,,Pinigai'' aprašas
- Nuotolinis ugdymas. Asmeninė patirtis ir patarimai
- Pranešimas Edukacinės erdvės, idėjos, galimybės, reikšmė vaiko ugdymui(si)
- Pranešimas Edukacinės erdvės, idėjos, galimybės, reikšmė vaiko ugdymui(si)
- ,,Pasakų šalis - 2022'' spektaklių įrašai
- ,,Ugdymas pasitelkiant pojūčius''
Pradinis ugdymas
1 - 4 klasių
- Apverstos klasės (Flipped class)mokymosi metodas šokio ir ritminės gimnastikos pamokoje
- Ar pozytivus mokymas motyvuoja mokinius?
- Kūrybiškumas anglų kalbos pamokose
- Pasaulio pažinimo testas
- Sveikatos planeta
- Taisyklės ir užduotys
- Pasirodymo scenarijus "Liūtas ir pelė"
- Tyrimas
- Pasakų kūrimo virtuvėlė
- Sėkmės link
- Ritmas ir improvizacija
- Specialiųjų ugdymosi poreikių turinčių mokinių mokymo(si) įgūdžių formavimas, motyvacijos mokytis ir aktyvumo skatinimas mokymosi procese įtraukiant juos į bendraamžių grupes
- Refleksija
- Paprasčiausių elektros grandinių tyrimas
- Muzika – kūrybiškumo laisvės
- Mokomės ir kuriame netradicinėje aplinkoje
- Kaip išugdyti mokinių gebėjimą, prisiimti atsakomybę už savo mokymosi rezultatus
- Mokymasis per žaidimus
- Aktyvus mokinio ugdymas(is) pamokoje
- Komunikacijos ugdymas, taikant dailinę raišką
- Eurofitas ir vaikų atletizmas (fizinė sveikata)
- Vaikų kūrybinio aktyvumo skatinimas dailės pamokose (A. Kasputis)
- Fantastinė kelionė
- Mokytis smagu, kai (arba... mokomės bendraudami ir bendradarbiaudami)
- Pamokos studija mano profesiniam augimui
- Mokinių aktyvinimas pasaulio pažinimo pamokose atliekant eksperimentus
- Konferencijos programa
- Idėjų blyksniai. IKT metodo galimybės ugdant vaikų kompetencijas
- Mokymasis per žaidimus
- Mokinių atsakomybės ugdymasis
- Iššūkiai mokytojams ir galimybės pradinukams. Kitokio formato konferencija
- E-knyga Gimtinės spalvos vaiko akimis
Bendrasis ugdymas
5 - 9 klasių
- Netradicinių pamokų organizavimo patirtis
- Gamtamokslinių projektų vertinimas ir jų reikšmė mokymosi motyvacijai
- Integruotos pamokos "Kokiu greičiu judame?" planas
- Pamokos tema: Kokiu greičiu judame?
- Istorijos viktorina
- Kaupiamojo vertinimo patirtis
- Kūrybinis rašymas pamokoje
- Gamtos mokslai
- Kreditai - chemija
- Lentelė įsivertinti pamokoje
- Užduotys įtvirtinimui (halogenai)
- Užduotys įtvirtinimui (cheminiai ryšiai)
- Asmeninės pažangos fiksavimo lapas
- Skaidrių pristatymo vertinimo lentelė
- Skaidrių vertinimas
- Mokymosi pasiekimų vertinimas
- Jaunasis archeologas
- Renginys žemės dienai
- Skaitiniai
- Užsienio kalbos pamokos ne iš vadovėlio
- Pamokos studija mano profesiniam augimui
- Meduolinių sausainių dekoravimas
- Šeimyninės tradicijos
- Kalėdinis knygos skirtukas
- Grįžta paukščiai namo
- Margučiai be jokių cheminių dažų (Parengė etikos- technologijų mokytoja D. Šumskienė)
- Kiaušinių marginimas vašku
9 - 12 klasių
- Skaitmeniniai instrumentai ir kontekstualumas anglų kalbos pamokose.
- Mąstymo mokyklos įrankių taikymas matematikos pamokose
- Integruota chemijos ir istorijos pamoka. D. Bartkienė, D. Dumčius, TVDG
- Anglų kalbos pamokos planas
- Istorijos pamoka
- Mažosios Lietuvos germanizacija
- Mažosios Lietuvos istorinė raida
- Tautinis atgimimas Mažojoje Lietuvoje
- Mažosios Lietuvos mokyklos
- Rišlios kalbos pamoka
- Pamokos planas X klasei (recenzija)
- Lytinis švietimas
- Praktinės veiklos ir kūrybingumo ryšys ugdant aukštesniuosius mąstymo gebėjimus
- Vandens poreikiai ir ištekliai
STE(A)M švietime
Spec. ugdymas ir socialinis darbas
- Respublikinio projekto „BENDRAUKIME-DRAUGAUKIME“ pristatymas
- Multisensorinis raidžių, skaitmenų, figūrų mokymo būdas
- Pozityviosios socializacijos problemos šiuolaikinėje mokykloje
- Mokinių, turinčių specialiųjų ugdymosi poreikių, dalyvavimas projektinėje veikloje
- Savižudybių prevencija
- Specialiųjų ugdymosi poreikių turinčių mokinių mokymo(si) įgūdžių formavimas, motyvacijos mokytis ir aktyvumo skatinimas mokymosi procese įtraukiant juos į bendraamžių grupes
Meninis ugdymas
Bendri ugdymo klausimai
- Kas skatina mokinius siekti mokymosi pažangos?
- Mokinių veiklos individualizavimo aspektai
- Aktyvaus mokymo(si) metodų taikymas integruotoje pamokoje
- Šiuolaikinės mokyklos iššūkiai ugdytiniams ir ugdytojams
- Su kokiais mokymo(si) metodais einame į antrąjį šimtmetį
- Mokyklai aktualūs skaitmeniniai lietuvių kalbos ištekliai
- Ugdymo kaitos tendencijos: tarptautinių tyrimų įžvalgos
- Mokyklos pažangos (ne)interpretacijos
Projektinė veikla
Akimirkos iš mūsų gyvenimo












Kalendorius
LAPKRITIS | Pr | A | T | K | Pn | Š | S |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ||
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 |
Darbo laikas
Pirmadienis | 8:00 - 17:00 |
Antradienis | 8:00 - 17:00 |
Trečiadienis | 8:00 - 17:00 |
Ketvirtadienis | 8:00 - 17:00 |
Penktadienis | 8:00 - 15:45 |
Šeštadienis | - |
Sekmadienis | - |
Pietų pertrauka | 12:00 - 12:45 |