Naujienos
- Joniškio TAU piknikas Trakuose
- Trakų TAU – Liepojoje
- Kuriame gerą mokyklą: mokymosi sėkmė kiekvienam vaikui
- Kviečiame į projekto ,,Kompleksinės kritimų ir traumų prevencijos programa‘‘ praktinius fizinio aktyvumo užsiėmimus
- Mokymai ukrainiečiams informatyvūs ir savalaikiai
- Rytų Lietuvos mokytojai - Telšiuose
- Kviečiame į ,,Kompleksinę kritimų ir traumų prevencijos programą‘‘
- Kaip veikti, norint stabdyti priklausomybę elektoninėms cigaretėms?
- Trakų gimnazijoje – respublikinė konferencija
- Ar laukiame atostogų?
- Įsijungėme į projektą ,,Dialogų bendruomenės’’
- Respublikinė konferencija ,,Vaikų socializacija žaidybinėje ugdomojoje veikloje’’
- Sveikatą stiprinančių mokyklų banga per Lietuvą
- Tarptautiniame gamtosauginiame projekte – Trakų VDG
- Radvilų rūmų dailės muziejuje
- Kaip kalbėti su mokiniais ir tėvais apie narkotikus?
- Vieno langelio principas suaugusiųjų švietime
- Viltingų šv. Velykų
- Ar žinote kas yra taškavimas?
- Mokomės, tobulėjame, mokome
- Mokinių bendrųjų kompetencijų ugdymas lietuvių kalbos pamokose
- Kaip išmokyti skaityti spec. poreikių turinčius vaikus?
- Kokybiškas švietimas kiekvienam rajono mokiniui
- Pasirenkime dirbti pagal atnaujintą ugdymo turinį
- Protų mūšis ,,Sidabrinis protas’’
- Mokymai gamtos mokslų mokytojams
- Trijų Karalių šventė – l/d ,,Ežerėlis’’
- Salkininkuose sušvito Kalėdų eglė
- Suaugusiųjų švietimo prieinamumo didinimo link
- Plati šypsena – šviesi galva
- Socialinis pedagogas ikimokyklinėje įstaigoje
- Mokymosi siluetai
- Senjorai savanoriauja ir dalijasi patirtimi su jaunimu
- ,,Lietuvos karaimų istorijos puslapius pavarčius‘‘
- Pažinkime savo rajoną
- Ar svarbu mokytojui jo įvaizdis?
- Strateginiam planavimui – didesnį dėmesį
- Vilniaus ikimokyklinių įstaigų projektas ,,Muzikinis spektras’’
- Tobulėja ir fiziškai, ir dvasiškai
- Kviečiame į Trakų TAU gretas
- ,,Lietuvos karaimų istorijos puslapius pavarčius‘‘
- Kuriame gerą mokyklą: įtraukiojo ugdymo link
- Trakų r. gyvenančių ukrainiečių vaikai mokosi lietuvių kalbos
- Profesiniam ir tęstiniam suaugusiųjų mokymuisi – reikia didesnio dėmesio
- Nuostabi popietė su A. Makejevu
- Projektinio darbo patirtimi dalinomės su Ukrainos universitetu
- Lankėmės jaukiame Saulės mieste – Šiauliuose
- Pasirenkime VP (Viešųjų pirkimų) testui
- Kad auklytės kurtų sveiką ir saugią aplinką ugdytiniams
- Pedagogų kvalifikacijos tobulinimo institucijų kaitos veiksniai ir kryptys
- Vyresniojo amžiaus žmonių mokymosi galimybės
- Rinkimės laimingą gyvenimą
- Kūrybinėse dirbtuvėse
- Tūkstantmečio mokyklos – kur link?
- Pasidalinta Mąstymo mokykos kūrimo gerąja patirtimi
- Medininkai, Jašiūnai, Šalčininkai....
- IV-asis muzikos ir teatro festivalis ,,Pasakų šalis-2022‘‘
- Mokosi matematikai
- Mokymai ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo pedagogams
- Šiuolaikinė pamoka, kokia ji?
- ,,Nuo uždavinio iki rezultato pamatavimo‘‘
- Keliavome po Alytaus kraštą
- Fizinis aktyvumas 55+
- Mentorystė švietimo įstaigose
- Grupinės konsultacijos - efektyvaus bendravimo principai
- Neužbaigta konferencija su Ukraina
- Ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo turinio atnaujinimas
- Pranešimas švietimo centrų vadovams
- Kviečia Šv. Jokūbo kelias ,,Camino Lituano’’
- Andragogus pasiekė stalo knyga
- Geografai tyrinėjo Žemę su Rytu Šalna
- Vaikų ugdymas priešmokykliniame amžiuje
Kvalifikacijos tobulinimas – švietimo vadybininkų akiratyje
Publikuota: 2017-06-03 | Autorius: Nijolė Lisevičienė
Šią savaitę dalyvavome Nacionalinės mokyklų vertinimo agentūros Mokyklų įsivertinimo skyriaus surengtame seminare tema „Mokytojų kvalifikacijos tobulinimo institucijų veiklos tobulinimas naudojant bendrojo ugdymo mokyklų veiklos kokybės įsivertinimo duomenis“. Seminaras skirtas akredituotų mokytojų kvalifikacijos tobulinimo institucijų vadovams, metodininkams, darbuotojams, atsakingiems už mokytojų kvalifikacijos tobulinimo veiklos kokybės įsivertinimą ir kvalifikacijos tobulinimo programų pasiūlos sudarymą.
Seminaras aktulus bei naudingas, nes jo metu buvo pristatytas šalies akredituotų institucijų, švietimo centrų, tarnybų veiklos kokybės įsivertinimo procesas, aptarta, kaip mokyklų veiklos kokybės įsivertinimo duomenys panaudojami kvalifikacijos tobulinimo programų rengimui, mokytasi praktiškai skaityti mokyklų veiklos kokybės įsivertinimo duomenis ir naudojantis jais sumodeliuoti kvalifikacijos tobulinimo programų pasiūlą. Konkrečiai įstaigai – konkretus kvalifikacijos tobulinimo planas. Glaudaus bendradarbiavimo, abipusio mokyklų administracijų ir švietimo centrų pasitikėjimo dėka, po metinių pokalbių su mokytojais atsiranda sąlygos bendriems rajoniniams kvalifikaciniams renginiams.
Tai aktualu, nes pedagogų kvalifikacijos tobulinimas – ne ,,pageidavimų koncertas‘‘. Turime atlikti vidaus ir išorės vertinimo duomenų analizę, aptarti su bendruomenėmis, įstaigų vadovais, švietimo skyrių specialistais ir veikti kryptingai bei tikslingai. Kritiškai vertindami kvalifikacijos tobulinimo sritį, dėl kurios šiuo metu daug diskutuojama valstybiniu lygmeniu, turime siekti ne pavienių seminarų gausos, o tęstinių mokymų tam tikrai pedagogų grupei, matant tikslą – mokinių pažangą, kurios siekiant mokytojo kompetencijos tampa itin svarbiomis. Šiandien, rengiantis reformuoti švietimo sistemą, vis dažniau išsakoma nuomonė, kad kvalifikacijos tobulinimą tikslinga perduoti universitetams. Bet pedagogus rengiančios įstaigos dar neatlieka pagrindinės savo misijos – neparengia aukštos kvalifikacijos specialistų... Kompetetingi a ukštųjų mokyklų lektoriai, gebantys atitrūkti nuo teorijos prieiti prie praktinės veiklos pamokoje, ir šiuo metu yra kviečiami centrų, laukiami mokytojų.
Teikdami kvalifikacijos tobulinimo paslaugas Vilniaus mieste, kuriame begalė kvalifikacijos tobulinimo institucijų, pastebime, kad esame vertinami dėl gebėjimo ,,matyti‘‘ situaciją ir tik aptarę kartu nuspręsti, kaip ir kokių tikslų sieksime įgyvendinant kvalifikacijos programą. Neabejoju, kad rengiant naują Kvalifikacijos tobulinimo aprašą, bus siekiama išvengti paviršutinumo ir mokymo/si imitacijos, o einama ,,gylyn‘‘. Dirbantys, bendradarbiaujantys centrai, tarnybos, jų paslaugos tikrai bus reikalingos ir ateityje. Esame čia pat, šalia, ir patyrusiam ir tik pradedančiąjam. Juk mes negalime be mokytojų, mokytojai be mūsų...
Nuotraukoje – seminaro akimirkos.



Akimirkos iš mūsų gyvenimo












Kalendorius
SPALIS | Pr | A | T | K | Pn | Š | S |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | ||||||
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 |
Darbo laikas
Pirmadienis | 8:00 - 17:00 |
Antradienis | 8:00 - 17:00 |
Trečiadienis | 8:00 - 17:00 |
Ketvirtadienis | 8:00 - 17:00 |
Penktadienis | 8:00 - 15:45 |
Šeštadienis | - |
Sekmadienis | - |
Pietų pertrauka | 12:00 - 12:45 |