Naujienos
- Pasidalinome įtraukiojo ugdymo patirtimi su klaipėdiečiais
- Lentvariečiai – Naujajame Sonče
- Sporto diena kitaip – pavyko!
- TŪM projekte rajono mokytojų padėjėjai stažavosi Šiauliuose
- Mokytojų lyderystė ir profesinis veiksmingumas
- Tūkstantmečio programą įgyvendinant
- Sėmėmės patirties iš airių
- Mokėsi kultūrą, edukacijas integruoti į ugdymą
- Kaip organizuoti socialinę-pilietinę veiklą?
- Trakų savivaldybės įgyvendinamas projektas išplės švietimo pagalbos paslaugas
- Šventę galima ir pasidovanoti...
- Medijų raštingumo mokymai
- Vizualiniai menai/fotografija
- Projektas KOPA sėkmingai tęsiasi
- Vakare su Audriumi Giržadu
- Iliustracija – panirimas į knygos pasaulį
- Žalioji laboratorija
- Dailės ir meno terapija
- Psihologinės savijautos ir psichinės sveikatos svarba
- Aptartos veiklos, nubrėžti tikslai ateičiai
- TAU – koncerte-spektaklyje Užutrakyje
- Padėkos raštai TAU nariams
- Vakaronių labai laukiame
- M. K. Paco 400-ąsias gimimo metines minint
- NATO ir ES dvidešimtmečiui paminėti
- „Elektroninės cigaretės be dūmų uždangos“
- Baigėsi “Įtraukiojo ugdymo programa”
- Lyderystės mokymai moksleiviams
- Sveikatos raštingumo mokymai bendruomenėse
- Ką žinote apie LDK didikus, jų valdomus dvarus?
- “Lenkijos – Lietuvos istorijos festivalis” mokė pažinti paveldą
- RLMS valdybos posėdis Trakuose
- Dalyvavome V-ojoje universiadoje Druskininkuose
- Turininga TAU studentų diena
- TAU studentai - Lenkijoje
- Trakų Vytauto Didžiojo bendruomenėje – LR Prezidentas
- Įtraukusis ugdymas dėmesio centre
- Pasirašėme bendradarbiavimo sutartį
- Atostogas pasitinkant
- Įgyvendiname ,,Įtraukiojo ugdymo pagrindų programą’’
- Medeiniečiai tarptautiniame projekte Lenkijoje
- STEAM mokymai vilkaviškiečiams
- Bendradarbiavimas su Istorijos muziejumi - džiugina
- Trakų TAU - Telšiuose
- ,,Patirčių slėnyje‘‘ - mokymasis kitaip
- Susipažinti su rajono įstaigomis – smagu ir naudinga
- Sveikatos kabinetas – erdvė sveikatinimui ir prevencijai
- Diegiame atnaujintą ugdymo turinį ikimokykliniame ugdyme
- ,,Žaidžiame muziką’’
- Kaip pasirengti ikimokyklinių įstaigų veiklos kokybės išoriniam vertinimui?
- ,,Tu skambėk, stebuklingas ir didis‘‘ (B.Brazdžionis)
- Gera komanda – sėkmės garantas
- Lentvario l/d ,,Šilas – respublikinė konferencija
- Trakų TAU į Vilnių – iš paukščio skrydžio
Socialinių ir emocinių kompetencijų ugdymas Aukštadvario mokykloje-darželyje
Publikuota: 2020-11-17 | Autorius: Jolanta Vaičiūnienė, Roma Pašinskienė
Trakų r. Aukštadvario mokyklai – darželiui „Gandriukas“ persiorientavus prie nuotolinio mokymo, nenutrūko ir mokinių socialinių – emocinių kompetencijų ugdymas.
Savimonės kompetenciją ugdėme skirdami laiko pasikalbėjimams apie mokinių emocijas bei jausmus, taip stiprindami pasitikėjimo savimi jausmą. Skatinome mokinius išsikelti mokymosi tikslus (pamokai, dienai, savaitei), kad gebėtų prisiimti atsakomybę už savo mokymąsi.
Pasikeitus mokymosi formatui, pasikeitė ir mokinių kasdieninė veikla. Ugdant savitvardos kompetenciją, mokinius įtraukėme į pasikeitusio mokymo taisyklių kūrimą. Vaikai mokėsi planuoti savo laiką ir laikytis pasikeitusios dienotvarkės, į veiklas įtraukėme atsipalaidavimo pratimus streso mažinimui.
Kalbant su mokiniais apie šių dienų aktualijas buvo ugdomas jų socialinis sąmoningumas. Ugdydamiesi empatiją ir pagarbą kitam, komunikavo tarpusavyje, naudodami informacines komunikacines priemones. Teikė pagalbą klasės draugams, padėjo vieni kitiems įveikti kasdieninius mokymosi iššūkius.
Ugdant tarpusavio santykių kūrimo - palaikymo kompetenciją, vaikai komunikavo virtualiai, palaikė santykius susisiekdami su klasės draugais, pristatydami savo darbus. Virtualių pamokų metu mokiniams buvo suteikta galimybė diskutuoti ne tik mokymosi temomis, bet ir jiems rūpimais klausimais. Ugdymo procesas paįvairintas žaidimais bei kitomis veiklomis.
Ugdant atsakingą sprendimų priėmimo kompetenciją, savaitės pabaigoje vyko klasės valandėlės, kurių metu mokinai dalijosi patirtimi, reflektavo, analizavo sėkmes ir nesėkmes.
Socialinėms - emocinėms kompetencijoms ugdyti naudojome šiuos metodus: diskusija, žaidimas, „Minčių lietus“, „Noras - nenoras“, „Blyksnis‘, „Minčių žemėlapis“, „Mozaika“, „Burbulų dialogas“, „Juoko pertraukėlė“, „Staigmena“, „Emocija pasitelkus daiktus“, „Atspėk emociją“.
Tėvams įsitraukus į nuotolinio ugdymo procesą, aktyviai bendradarbiaujant su mokytojais bei pagalbos mokiniui specialistais, sustiprėjo mokyklos bendruomenės ryšiai, kurie ypač svarbūs vaikų socialiniam emociniam bei akademiniam tobulėjimui.
Mokyklos administracija, pedagogai ir pagalbos mokiniui specialistai teikė informaciją tėvams, konsultavo jiems rūpimais klausimais. Tėvai objektyviai įvertino savo vaikų galimybes, mokymosi sunkumus, savarankiškumą, pagal galimybes ir poreikį padėjo savo vaikams.
Mokinių dalyvavimas Tarptautinėse prevencinėse programose ,,Zipio draugai“ ir „Obuolio draugai“, jiems padėjo įveikti socialinius bei emocinius sunkumus, siekiant geresnės emocinės savijautos.
Mokiniams, kurie susidūrė su mokymosi sunkumais nuotoliniu būdu, buvo teikiama individuali pagalba. Daugumai mokinių nuotolinis mokymasis patiko, tik pasigedo gyvo bendravimo su klasės ir mokyklos bendruomene, dalyvavimo bendrose šventėse, renginiuose, išvykose.



Akimirkos iš mūsų gyvenimo













VšĮ Trakų švietimo centras
Kalendorius
BIRžELIO | Pr | A | T | K | Pn | Š | S |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | ||||||
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 |
Darbo laikas
Pirmadienis | 8:00 - 17:00 |
Antradienis | 8:00 - 17:00 |
Trečiadienis | 8:00 - 17:00 |
Ketvirtadienis | 8:00 - 17:00 |
Penktadienis | 8:00 - 15:45 |
Šeštadienis | - |
Sekmadienis | - |
Pietų pertrauka | 12:00 - 12:45 |