Naujienos
- Lankėmės jaukiame Saulės mieste – Šiauliuose
- Pasirenkime VP (Viešųjų pirkimų) testui
- Kad auklytės kurtų sveiką ir saugią aplinką ugdytiniams
- Pedagogų kvalifikacijos tobulinimo institucijų kaitos veiksniai ir kryptys
- Vyresniojo amžiaus žmonių mokymosi galimybės
- Rinkimės laimingą gyvenimą
- Kūrybinėse dirbtuvėse
- Tūkstantmečio mokyklos – kur link?
- Pasidalinta Mąstymo mokykos kūrimo gerąja patirtimi
- Medininkai, Jašiūnai, Šalčininkai....
- IV-asis muzikos ir teatro festivalis ,,Pasakų šalis-2022‘‘
- Mokosi matematikai
- Mokymai ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo pedagogams
- Šiuolaikinė pamoka, kokia ji?
- ,,Nuo uždavinio iki rezultato pamatavimo‘‘
- Keliavome po Alytaus kraštą
- Viltingų šv. Velykų
- Fizinis aktyvumas 55+
- Mentorystė švietimo įstaigose
- Grupinės konsultacijos - efektyvaus bendravimo principai
- Neužbaigta konferencija su Ukraina
- Ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo turinio atnaujinimas
- Pranešimas švietimo centrų vadovams
- Kviečia Šv. Jokūbo kelias ,,Camino Lituano’’
- Andragogus pasiekė stalo knyga
- Geografai tyrinėjo Žemę su Rytu Šalna
- Vaikų ugdymas priešmokykliniame amžiuje
- Interviu su psichologe Asta Jakoniene
- Gamtos mokslų srities mokytojų dalykinių kompetencijų tobulinimo mokymai
- Įsitikinome: esame veiklūs ir reikalingi!
- Savanorystės esmė - padėti kitiems
- Rytų Lietuvos mokytojų sąjungai – 10
- Viktorina ,,Tautų įvairovė Lietuvos Didžiojoje kunigaikštystėje’’
- Kaip kalbėti bei diskutuoti su paaugliais „nepatogiais“ klausimais
- Suaugusiųjų mokymosi savaitė „Mokaisi – gyveni, gyveni – mokaisi!“
- Darbo su suaugusiais reikia mokytis
- Pasirašyta tarptautinė bendradarbiavimo sutartis
- Kaip gyvena TAU studentai?
- Projekto dėka tobulėjame ir semiamės patirties
- Stažuotė Naujajame Sonče – įdomi ir turininga
- Kaip padėti suaugusiems išlikti darbo rinkoje?
- ,,Kelias į verslą Lenkijoje ir Lietuvoje’’
- Startuoja projektas ,,Galimybių spinta’’
- Bendravome su Latvijos ir Estijos kolegomis projekte
- Gyvenkime čia ir dabar
- Po Ignalinos kraštą
- Geros savijautos programa laukia paraiškų
- Žmonėms su negalia – reikiamą dėmesį
- Virtualios realybės technologijos – vertos dėmesio!
- ,,Gamtos melodijoje’’ ilsėjomės ir mokėmės
- Individualios mokinių pažangos stebėsena – vienas svarbiausių mokyklų uždavinių
- Socialinis pedagogas ikimokyklinėje įstaigoje
- Sulaukėme svečių iš Lenkijos Kujavijos Pamario aukštosios mokyklos
- Internetinių įrankių panaudojimas ikimokyklinio ugdymo procese
- ,,Išlikime sveiki – 2021’’
- Daugiau dėmesio gabių vaikų ugdymui
- Kviečiame TAU į šviesos terapijos užsiėmimus
- Raseinių kūrybinės komandos stažuotė - ,,Projektinis darbas – raktas į STEAM įgyvendinimą mokykloje. Patyriminis ugdymas ugdymo procese’’
- Trakų TAU įsijungia į nacionalinę TAU asociaciją
- Tautinių mažumų ikimokyklinukų, priešmokyklinukų ir pradinukų pedagogus, mokysiančius lietuvių kalbos – kviečiame į mokymus!
Pranešimas švietimo centrų vadovams
Publikuota: 2022-02-27 | Autorius: Nijolė Lisevičienė
Šiuolaikinė mokykla turi galimybę ugdymo procesą organizuoti mokyklos pastate bei teritorijoje ir už mokyklos ribų. Daugiausia kalbame apie pirmąjį variantą: pamokos, klasės, edukacinės erdvės viduje ir kieme. Tai geras variantas, bet jis turi trūkumų. Mokomasi savo burbule, nėra galimybės pajusti socialinio gyvenimo, gamtos pulso...
Kalbėsiu apie antrąjį variantą – mokymąsi už mokyklos ribų, kuris, kaip jau minėjau, yra šiuolaikinės mokyklos bruožas. Taigi, viena tokių erdvių, kurią padovanojo grupė savanorių – Camino Lituano kelias.
Nekartosiu, kad šiuolaikinė mokykla ugdymo procesą grindžia mokymosi paradigma, kur ypatingą reikšmę turi patirtinis mokymasis, tiriamoji veikla, dalykų integravimas, įtraukusis ugdymas, naujų edukacinių erdvių panaudojimas. Nors jau pakartojau. Bet kai kartoji ir kartoji, geriau įsimeni.
Prisimenu Camino Lituano žygeivio Evaldo Karaliaus pasakojimą, kaip Camino de Santjago kelyje jį, kaip lokomotyvas, pralenkė mokinių grupė su skanduotėmis, dainomis, vėliavėlėmis. Evaldas pasakojo, kad tą mokinių grupę jau sutiko jau sėdinčius Santjago de Compostela katedroje.
Štai ko mums reikia. Ir čia gali būti didžiulė įvairovė – nuo paprasto žygio iki dalykų integravimo, patyriminio mokymosi metodų taikymo ir vaikų vasaros stovyklų organizavimo.
Štai LSU Kėdainių “Aušros” progimnazijos mokytoja Rūta jau dėlioja atkarpos nuo Paberžės iki Šetenių planą:
Paberžę siejame su istorija (1863 m. sukilimas) ir tikyba/etika (Tėvo Stanislovo palikimas);
- Užupę – su istorija (Karališkas kaimas) ir socialine veikla (vietos bendruomenė);
- Bakainių piliakalnį – su istorija, geografija, matematika;
- Šventybrastį – su istorija (1863 m. sukilimas), daile;
- Šetenius – su literatūra (Česlovas Milošas), filosofija, pilietiškumo ugdymu (Leonidas Donskis).
Tik 15 km., pusdienis ėjimo ir 8 mokomieji dalykai. Plius – visų bendrųjų mokinių kompetencijų ugdymas, pvz.: socialinės kompetencijos ugdymas susitikus su vietos bendruomenės žmonėmis. Plius – refleksija klasių valandėlėse jau grįžus į mokyklą.
Ypač tinkamas laikas – mokslo metų pabaiga, kai pagal ugdymo planą galima ugdymo procesą perkelti už mokyklos ribų.
Rita Pierson sakė, kad mokymas ir mokymasis turi teikti džiaugsmo. Mes galime tapti pirmaisiais, kurie, su mokytojų pagalba, padėtų mokiniams pajusti mokymosi džiaugsmą tokioje netradicinėje erdvėje.
Padėkime mokytojams sumokyklinti Camino Lituano kelią, kuriame mūsų vaikai pajustų mokymo ir mokymosi džiaugsmą.
Ką manote?
Akimirkos iš mūsų gyvenimo











Kalendorius
BIRŽELIS | Pr | A | T | K | Pn | Š | S |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 |
Darbo laikas
Pirmadienis | 8:00 - 17:00 |
Antradienis | 8:00 - 17:00 |
Trečiadienis | 8:00 - 17:00 |
Ketvirtadienis | 8:00 - 17:00 |
Penktadienis | 8:00 - 15:45 |
Šeštadienis | - |
Sekmadienis | - |
Pietų pertrauka | 12:00 - 12:45 |