2024-03-29, Penktadienis 
   Veikla   >>

Naujienos




2019 metais akredituotos kvalifikacijos tobulinimo programos

Ikimokyklinis ir pradinis ugdymas:

  1. Hiperaktyvus vaikas. Pagalbos būdai ir elgesio korekcijos metodai.
  2. Koks yra tinkamiausias pedagogo padėjėjo vaidmuo?
  3. Lytiškumo ugdymas ikimokykliniame ugdyme
  4. Vaikas: apribotas ar beribis? Kas tos ribos, kam jos reikalingos ir kaip jas brėžti?
  5. Vaikų finansinio intelekto ugdymas.
  6. Kaip vaikas, turintis autizmo spektro sutrikimų, reaguoja į klasės aplinką?
  7. Socialaus elgesio ugdymas darželyje.
  8. Alternatyvos bausmėms.
  9. Atsakinga tėvystė.
  10. Gabių vaikų atpažinimas, ugdymas ir patiriami sunkumai ikimokyklinio ir pradinio ugdymo įstaigose.
  11. Kaip lavinti vaiko emocinį intelektą.
  12. Kaip auginti vaiko motyvaciją.
  13. Vaiko raidą bei poreikius atitinkantys žaidimai ir žaislai.
  14. Sveikatai palankios mitybos raštingumo ugdymas bei inovatyvių metodų ir praktikų taikymas.
  15. Vaiko amžiaus tarpsnių psichologiniai dėsningumai.
  16. Kūrybiškumo ugdymas ikimokyklinio ir priešmokyklinio amžiaus vaikų ugdymo/si procese.
  17. Ritmikos žaidimai –naujas požiūris į kasdienybę.

Bendrasis ugdymas:

  1. Mokinių individualios pažangos matavimas ir pasiekimų vertinimas.
  2. Pasiruošimas lietuvių kalbos ir literatūros egzaminui.
  3. 4-ios produktyvumo strategijos.
  4. Kūrybinės užduotys ir improvizacija muzikos pamokoje.
  5. Solinio ir ansamblinio muzikavimo akordeonu aktualijos.Akompanavimas iš raidėmis pažymėtos harmonijos.
  6. Efektyvios mokytojų bendradarbiavimo formos siekiant mokinių asmeninės ūgties.
  7. Sveikatos ugdymo koncepcijos įgyvendinimas švietimo įstaigose.
  8. Mokymąsi aktyvinantys metodai ir edukacinės aplinkos.
  9. Aukštesniųjų mąstymo gebėjimų ugdymas – kaip pasiekti, kad mąstymas taptų įgūdžiu.
  10. STEAM priemonės integruotam ugdymui: 3 D projektavimas, spausdinimas, pjovimas lazeriu, mikrokompiuteriai.
  11. Mokinių vertinimas ir įsivertinimas.
  12. Kaip padėti vaikams mokytis.
  13. Skaitmeninio raštingumo programa.

Bendros, psichologinės, socialinės temos:

  1. Viešojo kalbėjimo ir asmeninės lyderystės praktikumas.
  2. Pagrindiniai paauglystės etapai.
  3. Suvaldytas stresas.
  4. Kaip pasiryžti pokyčiams asmeniniame gyvenime.
  5. Problemų sprendimo ir sprendimų priėmimo įgūdžių lavinimas.
  6. Kaip atsipalaiduoti? Psichologinis meditacijos pažinimas.
  7. Logopedinis masažas-efektyvus kalbos korekcijos darbo metodas.
  8. Mokinių ir mokytojų asmeninių ir socialinių kompetencijų ugdymas/is, pasitelkiant tarpasmeninių konfliktų sprendimą.
  9. Patyčios ir jų įveika Švietimo įstaigose.
  10. Pedagogo refleksija – raktas į profesinį tobulėjimą.
  11. Įtraukiojo ugdymo iššūkiai ir galimybės.
  12. Krizių valdymas Švietimo įstaigoje.
  13. Pasitikėjimo savimi ugdymas.
  14. Aplinkos suvokimo bei vertinimo galimybės psichoneurologiniame kontekste.
  15. Pozityvaus mąstymo lavinimas.
  16. Socialinių ir emocinių kompetencijų ugdymas.

Švietimo įstaigų vadovams ir pavaduotojams:

  1. Naujasis darbo kodeksas. Svarbiausi pakeitimai.
  2. Mokykla ir vadovas. Sėkmingą mokyklą bekuriant.
  3. Darbuotojų atranka. Struktūrizuotas interviu.
  4. Asmens duomenų apsauga švietimo įstaigose.
  5. Vadybinių kompetencijų stiprinimo programa.
  6. Susirinkimų ugdymas.
  7. Jei tapai vadovu savo kolegoms.
  8. Bendravimas su Žiniasklaida.




Akimirkos iš mūsų gyvenimo


Vyksta registracija į renginius

  •    

Edukacinės patirties bankas

  •    

Mums svarbi Jūsų nuomonė

  •    



VšĮ Trakų švietimo centras


Kalendorius


KOVAS
Pr A T K Pn Š S
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Darbo laikas

Pirmadienis 8:00 - 17:00
Antradienis 8:00 - 17:00
Trečiadienis 8:00 - 17:00
Ketvirtadienis 8:00 - 17:00
Penktadienis 8:00 - 15:45
Šeštadienis -
Sekmadienis -
Pietų pertrauka 12:00 - 12:45

  •