Naujienos
- Kaip pasirengti ugdymo turinio atnaujinimui?
- Kaip tapti efektyviu švietimo įstaigos vadovu?
- Auklėtojų padėjėjos – ugdymo proceso dalyvės!
- Pilietiškumą galima ugdyti ir taip...
- Atostogos ne tik poilsiui, bet ir profesiniam tobulėjimui
- Senojo Kėdainių TAU, Trakų TAU ir Lietuvos „Bočiai“ – tarptautiniame projekte „Amžius - ne kliūtis II“
- Esame atviri pokyčiams
- „Liepaičių“ choro albume – lietuviškos sutartinės su Afrikos būgnų ritmais
- Susipažinkite - tai efektyvus mokyklų personalo valdymo įrankis, kurį paprasta naudoti
- Džiaugiamės sulaukę savanorių
- TAU studentai išgyvena ne pačius geriausius laikus
- Iššūkiai mokytojams ir galimybės pradinukams. Kitokio formato konferencija
- Mieli TAU studentai
- Diskusija ,,Pedagogų profesinis tobulinimas(is)‘‘
- Socialinių ir emocinių kompetencijų ugdymas Aukštadvario mokykloje-darželyje
- Kokybės krepšelis – švietimo įstaigų veiklos kokybės gerinimui
- Vertybių sistemos formavimas STEAM pamokose
- Dalyvauti viktorinoje – ir smagu, ir prasminga
- Mąstymo mokyklos link
- Sėkmės garantija – motyvuotas matematikos mokymas(is)
- Mieli mokytojai
- Pakruojo delegacija stažuotėje Trakuose
- Su Tarptautine pagyvenusių žmonių ir turizmo diena!
- Pilietiškumo ugymui švietimo įstaigose – didesnį dėmesį
- Kartu mes galime daug
- Kviečiame įsijungti į Trakų TAU!
- Išlikime sveiki
- Vyksta registracija į kursus
- Trakų TAU – tarptautiniame projekte
- Kūrybiškų ir inovatyvių metodų taikymas dailės pamokose. Nuotolinis ir kontaktinis ugdymas
- Meno terapija – vaikų emocinei ir fizinei sveikatai stiprinti
- Naujas žvilgsnis į mokytojo profesinį augimą
- Šeimos stovykla „Vasaros vingis“
- Dalyvavome viešoje konsultacijoje
- Internetinis marketingas ir rinkodara
- Pamokos apie vandenį – įdomios ir reikalingos
- Saugios darbo aplinkos kūrimas
- Grįžtamojo ryšio taikymas bendradarbiavimo kultūros stiprinimui mokykloje
- Kvalifikaciją kėlė būsimi priešmokyklinio ugdymo pedagogai
- Rūdiškiečiai mokėsi virtualiai
- Skaitmeninio raštingumo kursai
- Savanorystė – galimybė padaryti gyvenimą gražesnį
- Mokymai nuotoliniu būdu
- Mieli kolegos!
- Etiketas – paslaugų kokybės gerinimui
- Aptartas neformalus suaugusiųjų švietimas rajone
- Pokyčių link
- Lentvario l/d ,,Šilas‘‘ pedagogės dalinosi gerąja patirtimi
- Patirtinis ugdymas – ne žaidimas
- ,,Kartų peizažas kartu‘‘
- Vilniaus lopšelis-darželis ,,Rūta‘‘ švenčia projekto ,,Futboliukas‘‘ jubiliejų
- Stažuotė Airijoje – tikslą pasiekė
- Viešasis kalbėjimas – svarbi sėkmingos veiklos dalis
- ,,Mokymasis mokytis‘‘ seminaras Trakuose
- Sveika mityba – čia ir dabar
- Pradinukų ugdymas Šiandien
- Pilietiškumo svarba nacionalinio saugumo kontekste
- Kartu galime daug
- Nauja patirtis
- Konferencija ,,Šiuolaikinės mokyklos iššūkiai ugdytiniams ir ugdytojams’’
- ,,Kalba yra didis, tautos statytas paminklas‘‘ J. Jablonskis
- ,,Medaus pusryčiai‘‘ pakvietė į suaugusiųjų mokymosi savaitę
- Bendradarbiavimas tęsiasi
- Mokytojų profesinis tobulėjimas bendrųjų programų atnaujinimo kontekste
- TAU asociacijos veikla, siekiai, perspektyvos
- Kelmės švietimiečiai – Trakuose
- Mokėmės išvengti nemalonių situacijų
Siekdami pokyčio, turime įvardinti problemas
Publikuota: 2017-07-04 | Autorius: Nijolė Lisevičienė
Birželio 26-ąją, ,,Lyderių laikas 3’’ komanda, susirinkome į savivaldybėje vykusį antrąjį užsiėmimą. Užsiėmimą vedė konsultantai Audrius Matiukas ir Asta Malčiauskienė.
Prasideda pats svarbiausias ir atsakingiausias darbo etapas – išgryninti pokytį, kurį įgyvendinsime rajone, siekdami mokinių ugdymosi pažangos. Pokytis turi būti aiškus ir suvokiamas visos bendruomenės, pamatuojamas. Tam, kad atrastume ir išsigrynintumėme pačią opiausią problemą, turime atlikti tyrimus, apklausas, pagrįsti. Tad šis užsiėmimas – įžanga į didžiojo pokyčio paiešką.
Dirbome grupelėmis, aptarėme visi kartu. Problemų matome daug. Vienos jų lengviau spręstinos ir pamatuojamos, o kitos problemos, reikalauja sisteminių pokyčių, kurie bus sunkiai pamatuojami.
Kokias problemas įžvelgėme?
Jas galime suskirstyti į tris didesnes grupes:
- Pati pagrindinė – pamokos kokybė, jos gerinimas. Pamokose daug monologo, menkai taikomi aktyvieji mokymosi metodai, mažai tiriamosios veiklos, trūksta laboratorijų.
- Į antrąją grupę išskyrėme socialines problemas: emocinį klimatą klasėse, socialinės atskirties apraiškas, saugumo stoką, žemą užimtumo lygį, praleidžiamas pamokas,o klasės auklėtojai ,,dalykininkai’’ vos spėja ,,gesinti gaisrus’’. Nuo 2012 metų, kai pagaliau švietimo įstaigas pasiekė pirmieji psichologai, aptarnaujantys po kelias įstaigas, didesnių pokyčių taip ir neįvyko. Šiandieninė situacija reikalauja, kad jau kiekviena mokykla turėtų pagalbos specialistus vietoje.
- Trečioji grupė, esanti už mokyklos ribų, bet turinti didelę galią – tai tėvai, jų įtraukimas į mokyklos gyvenimą, švietimas, bendradarbiavimas, atsakomybė…
Nors atostogų metas, bet visi esame pasirengę susitikti ir toliau diskutuoti, ieškoti pokyčio, kuris pagerintų rajono moksleivių ugdymosi pažangą.
Nuotraukose: akimirkos užsiėmimo metu.


Akimirkos iš mūsų gyvenimo












Kalendorius
KOVAS | Pr | A | T | K | Pn | Š | S |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 | 31 | ||||
Darbo laikas
Pirmadienis | 8:00 - 17:00 |
Antradienis | 8:00 - 17:00 |
Trečiadienis | 8:00 - 17:00 |
Ketvirtadienis | 8:00 - 17:00 |
Penktadienis | 8:00 - 15:45 |
Šeštadienis | - |
Sekmadienis | - |
Pietų pertrauka | 12:00 - 12:45 |